torsdag 30 april 2009

Sköna dagar..

Igår så slutade jag lite tidigare och for hem och hämtate upp Bettina. Vi köpte ost med soltorkade tomater, grekiskt landbröd, kycklinglår, grillad fläskfilé och små tomater. Vi åkte sedan till strömpilen och la oss på ett täcke vid älven och åt och matade fåglar. Vi låg länge och bara vilade och solade innan vi gick in på strömpilen och köpte glass. Därefter for vi hem och powernappade. På kvällen for Bettina till jobbet och jag bänkade mig framför hockeyn med datorn och kall öl.

Idag så kommer Matte och Emma förbi och kikar på hockeyn och vi ska dricka några bärs. Emma och Bettina ska jobba natt och jag och Matte ska ut på äventyr i valborgsnatten. Syrran och kusinen skall finnas där ute någonstans.

På Fredag kommer hela gänget hem till oss där det blir grillning och öl. På kvällen ska vi fara på Scharinska och festa hela natten lång.

På Lördag åker jag och Bettina till hotell Lappland i Lycksele där vi bokat SPA-paketet. Vi ska bada, bada, bada och äta två-rättersmiddag. Vi ska även ta med oss en hel drös med godsaker. Dessuom ska vi på Dollarstore!!

Kunde det vara bättre? Tveksamt!

1 kommentar:

Bettina sa...

WEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOO!!!!!