onsdag 8 april 2009

Starkt jobbat Bertmarks

Har för tillfället lite problem med Bertmarks förlag. Jag samlar som ni kanske vet på dom gröna Akutellt böckerna, ni vet dom som kommer varje år och handlar om vad som hänt det året. Jag har i stort sett alla utom två från sextiotalet och de allra nyaste. För att råda bot på detta så tog jag kontakt med Bertmarks. Dom skickade över en pratglad försäljare och vi kom fram till att jag skulle börja prenumerera på Aktuellt. Tanken var att jag först skulle på 2008'ans bok, sen under årets lopp få de andra jag saknade. Så långt allting bra.

För ca två veckor sedan fick jag ett paket från Bertmarks. Det innehöll 2007'ans bok. Två dagar senare fick jag ett paket till. Även det med 2007'ans bok. Jag tog kontakt med dem och de insåg sitt misstag. De skulle skicka 2008'ans bok och jag skulle skicka tillbaka den 2007'a jag hade för mycket i samma paket. Igår kom det ett paket. Med 2007'ans bok. Nu har jag tre stycken. Starkt jobbat Bertmarks.

2 kommentarer:

shinigamiheromi23 sa...

hello my name shinigamiheromi23

my blog http://pakharunmeejawa.blogspot.com/

Wise sa...

Tss, du heter ju inte shinigamiheromi23, du heter Johnny Cash.