torsdag 23 april 2009

Killing a toyota starlet

För många många år sedan beslöt jag och kusin Jon-Ol oss för att döda en toyota starlet, vi lyckades nästan. Allting filmades och redigerades på en uråldrig dator. Långt senare slängde jag in några trevliga ramones låtar och la upp på youtube. Fick en massa tittare och glada kommentarer.

I julas klev Ramones skivbolag in och gnällde, så videon blev inaktiverad. Upptäckte att man kan "audioswappa" direkt på youtube, så jag la in nån skum låt. Och nu kan man titta igen, härligt :)

Nu trodde jag att jag kunde lägga in filmen på en gång, men tydligen måste man vänta.

---

Nu så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"DVMpeg Demo" :) Det var tider det. Synd att The Ramones inte insåg det stora reklamvärdet ;)

/ el f

Wise sa...

Det är helt otrligt att vi lyckades redigera på dom burkarna vi hade då. Det tog typ en dag att rendera filmen.