tisdag 28 april 2009

Tänkvärt

En bra intervju i DN. Jag blir mer och mer övertygad om att man inte ska läsa kvällstidningar. Skvaller och sensationsjournalistik samt stor brist på etik. Men det säljer, och vem är jag att säga åt folk vad de ska läsa och inte läsa?

Jag hade faktiskt en liten bojkott mot aftonbladet för några år sedan, men nu frossar jag i dumma nyheter så fort jag kommer åt. Försvarar mig med att dom har en ypperlig sportredaktion, och man kan inte ha den ena utan den andra.

Sen så ska jag inte sticka under stol med att jag får många besökare på bloggen när jag länkar till aftonbladet. Som den här länken, Mikael Dorsin som Hannibal Lecter (eller Lektor som aftonbladet skriver). Kommer att tänka på varan-tv's Bengan Johansson som satsade på fula spelare som kunde skräma motståndarna. Frändesjö ser ut som ett rävgryt i ansiktet och Staffan Olsson är lång med något hår längst upp.

Inga kommentarer: