onsdag 29 april 2009

Sol och hockey

Jaha, nu skiner solen igen och svetten den lackar. Att man aldrig kan få behålla sin sinnestämmning länge. Igång var det vemod, idag är det ystert vårbete. Lär ju bli picnic i eftermiddag! Undrar om det eventuellt kanske kan vara läge att ta fram ett par shorts.

Läser igenom mina inlägg från igår, herre min je så många stavfel och fel ord här och här. Jag får skylla på att jag är väldigt snabb, kvantitet före kvalitet.

Ser att Björklöven fått en ny coach. Härligt med en muschtageklädd man, jag tror att det är det som saknats de senaste åren.

Annars är det mycket snack om elitserien och eventuella KHL och NHL anslutningar. Jag tycker att det verkar spännande. Tråkigt de lag som inte får åka med på tåget, men detta kan vara en möjlighet att få behålla de bästa spelarna inom landet, och man slipper åka till USA eller Kanada för att få se topphockey. KHL verkar intressantast, kanske mest för att det är kul att knäppa nordamerikanarna på näsan.

För övrigt så anser jag att man borde införa små rinkar även i europa.

Inga kommentarer: