tisdag 14 april 2009

Champions League och kvällsfika

Sitter och kikar på Chelsea - Liverpool (0-2 just nu) och äter kvällsfika, fruktansvärt trevligt och spännande. Katterna sitter och hänger i fönstret och tycker att den mörka parken är mer spännande.



Imorgon klockan 08:40 är det dags för besiktning av kärran, spännande det också.

Just i detta nu blev det 1-2, snacka om miss av Reina, nästan självmål.

---

Nu befinner vi oss i 93'e minuten, 4-4 är ställningen. Det här är precis en sån match jag gillar. Viktig match, många mål, märkligt spel, många misstag, kämpaglöd och ingen lag som jag riktigt hejjar på. Det enda som saknas var några utvisningar (min konstiga webläsare påstår att utvisningar är felstavat). Rapport från aftonbladet, dn och svd. Även Wennman.

Nu sitter jag i sängen (yes för trådlöst internet) och ska snart sova. Katterna ligger bredvid och jag lyssnar på KSMB på spotify. Ibland har man det förjäkla bra.

2 kommentarer:

Bettina sa...

Något märkliga mackor..

Wise sa...

Yngves bröd och kaviar, kan inte bli fel.