söndag 26 april 2009

Fredriks 30-års fest

På fredagen var det fest i källaren på Scharinska ty Fredrik fyllde 30 långa år. Jag var på plats och fotade. Jag har som ni kanske märkt inte hittat något bra system för bildtexter, men det är det som står under varje bild som gäller.


Presenten från oss, en korg med allt möjligt, ölkorv, chips med mera. Och en kattbok!


Björne och Anton hade letat sig dit.


Jojje och Axel.


Jag och Matte.


Här kan man skymta födelsedagsbarnet.


Mia med sin vanliga härliga attityd.


Fredrik och Björne i en varm omfamning.


Hörde jag skål? Bland annat Anton och Effe.


Matte och Jonas.


Matte, Effe och Fredrik. I bakgrunden Jonas.


Lindberg & Lindberg (Hanna och Jon-Ol)


Magnus och Eva-Lotta. (eller var det Markus?)


Jag och Anton.


Hanna motionerar.


Magnus, Fredrik, Eva-Lotta och Hanna.


Några av dekorationerna.

3 kommentarer:

Bettina sa...

Han heter fortfarande Axel :P

Wise sa...

Ja just ja!

Anonym sa...

ser ut som riktig javla norrlands roj maste jag saga. min drom e att nan dag fa uppleva denna frammande men dock otroligt intressanta kulltur. fyfan jag ar bara full. keften.