måndag 30 mars 2009

Världens sämsta låt (och två bra)

Jag gillade Gwen Stefani, hon var cool, bra på att sjunga och hon var snygg. No Doubt gjorde en hel drös bra låtar som Just a girl, Don't speak och covern Oi! to the world. Men idag så var jag tvungen att höra på hennes stora hit som soloartist ännu en gång (jäkla radio). The sweet escape är så fruktansvärt världelöst dålig, jag blir fysiskt illamående varje gång jag hör det. Den förstör allt, jag tänker bara hat när jag hör namnet Gwen Stefiani, och producenten Akon borde fängslas. Fan så kass. Se själva.. Hoo hoooo hoohoo hoo...



Måste rensa öronen varje gång jag hört den, gör det ni också nu, lyssna på Bob Marleys son Damian Marley's grymma låt Welcome to Jamrock. Perfekt bilglidarlåt.



Vafan, jag slänger in lite skön punkpunkpunk på spanska.

Inga kommentarer: