tisdag 17 mars 2009

På tal om kris

Nu är det inte bara kris i världsekonomin, aftonbladet påstår även att det är kris på mittfältet. Ursäkta mig, men förutom Lindgren som nämns i artikeln så har vi väl gott om mittfältare? Elm'arna, Källström, Wernbloom med mera. Det är bara snack att dom saknar defensiva kvaliteér, det är bara det att dom aldrig fått chansen att visa vad dom kan. Jag kommer att sakna Linderoth, han var en av mina absoluta favoriter i landslaget, men det känns som om han gjort sitt, tyvärr.

Tycker att Ryssland enbart ska hålla klaffen. Be om ursäkt för era dopade skidskyttar innan ni börjar gaffla.

Annars så sitter jag i mitt behagligt upplysta bibliotek, dricker te, lyssnar på Euskefeurat och tittar på gamla mål på youtube. Det är nystädat, jag är fortfarande mätt och är nyduschad, ibland så känns allting bara rätt.

Inga kommentarer: