onsdag 25 mars 2009

Smart

Den här veckan har vi lyckats bra med att inte laga mat. I måndags blev det rester från i helgen. Igår var vi på familjemiddag, idag på en annan familjemiddag. Imorgon ska vi på mostermiddag och fredag äter man ute och på lördag är vi i Skelleftå. Återstår bara söndag då..

Vi var som sagt på familjdemiddag på Böleäng igår med mor och styvfar, syster och svåger samt barnaskaran. Väldigt trevligt, vi fick köttfärssås och spaghetti, en klassiker som inte går av för hackor. Sven gjorde fantastiskt kaffe. Eftersom min dator är dum i huvudet så fick jag installera om XP igår, och har inte lagt in drivisarna för chipläsaren så jag kan inte visa några bilder. Än.

Idag ska vi till styvmor och min andra syrra, vet inte vad vi ska käka, men det är ju våffeldagen. Hur otroligt det än kan låta så ska vi se på TV ikväll, rent hus och konståknings-vm. Just när man tror att alla vinter-vm är över så smyger sig konståkarna på. Nice.

Agerade flygtaxi idag. Dom ska till Kanarieöarna i två veckor, all-inclusive. Jag är absolut inte missunsam men fan så avundsjuk. Just nu dricker dom vin och whiskey i flygplatsbaren.

Inga kommentarer: