torsdag 5 mars 2009

Idag 5 mars 2009

Idag har jag tvättat, luftat elementen, hämtat två paket, lagat mat, ätit mat, duschat, rakat mig, fotat, pysslat samt klappat katterna. Synnerligen produktiv dag.

Vi har råkat förväxla våran boxer med svärföräldrarnas, så vi har inga kanaler på tv'n, så det blir inget Criminal minds ikväll. På pluskontot ligger att vi fått en laddning nya böcker och serier, så ikväll blir det nya Peter Robinson.

Tackar för tipsen på hur man får jobb, men säg, var det inte det George testade i Seinfeld? Tror inte det gick så bra.

Ser att Skellefteå leder över Linköping med 2-0 efter en period. Heja Västerbotten! Nu kanske alla mina gamla löven vänner börjar hata mig, men vafan, jag är tametusan från Skellefteå.

Ligger nu i sängen och bloggar, och lille felix ligger i värmeutblåset från datorn, katter är bevisligen världens mest värme och gos sökande djur.

Det här får mig att tänka på Johan Glans: "Jag tog en rövare, går det så går det".

Inga kommentarer: