torsdag 26 mars 2009

Rapport från gårdagen

Yes, hittade en usb-sladd till kameran, nu kan jag ta ut bilder på jobbet, nice.

Igår var vi som sagt hos Hanna och Anita. Vi fick en sagolikt god laxpanna med ris och sallad, jag åt tills det kom ut genom öronen, nästan. Vi såg en väldigt söt men lite skum film, Neko no ongaeshi (the cat returns). Jag gillar japansk film när den inte är så skrikig, och den här var förhållandevis lågmäld. Sen att den handlar om katter är en rejäl bonaus.


Hanna hade skaffat sig nya solglasögon...


... och nya skor...


... och nya skor...


... och nya skor...


... och Zorro har blivit tjock.

Sen så såg vi på Rent hus innan vi for på ica Kronoparken (världens bästa affär) och köpte te och juice.


Bettina tyckte jag parkerade illa, äsch säger jag.

Sen blev det rött vaniljté, vindruvor, dot och konståkning, tyckte nog att Berntsson kunde bättre.

Jag lyssnade klart på min senaste ljudbok, Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist. Ingen höjdare direkt, recension kommer. När konståkningen var slut så var det alldeles för sent att komma på någon ny bok att lyssa på/läsa. Är det någon som har ett bra boktips?

1 kommentar:

Anonym sa...

*skrattar mig fördärvad* Inte parkerar du dåligt heller!?