tisdag 12 maj 2009

Tisdagslistan

Snodd av Anonymia Pseudonymsson (vilket jävla nick...)

1. Hur många resväskor äger du?
En resväska samt ett gäng res-påsar.

2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Hatar att ta kort, gillar att bli fotad.

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Vet inte, tror ej det.

4. När var senast någon stötte på dig?
Jag är så ouppmärksam på sånt så jag vet inte.. Bettina stötte på mig för drygt 6 år sedan.

5. Vad åt du till middag senast?
Palt med smör och lingonsylt.

6. Använder du huvtröjor?
Med glädje.

7. Vem var den senaste som ringde dig?
Chef-Lasse.

8.Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Radiobilarna.

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Öh, inte så stort.

10. Hur många syskon har du?
Två systrar (som inte är släkt med varandra)

11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra, en var åt mig och Bettina, och en var åt katterna.

12. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej.

14. Vad har du med dig in på bion?
Det sunda förnuftet, artighet, diskretition.

15. Gillar du att flyga?
Ja, för då ska man någonstans.

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jovars, nog gör jag det.

17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
30.

18. Tycker du om att krama folk?
Njae, flickvänner, systrar och katter går väl an, annars känns det bara dumt.

19. Vad är du allergisk mot?
Pollen.

20. Gillar du din boendesituation?
Den kunde vara större.

1 kommentar:

Bettina sa...

Hahaha, ja precis så är våran köksstol-situation ;)