tisdag 10 augusti 2010

Enkätdags

Snor denna av skrytmorsan.

Du heter: Glen "Wise" Murdoc, men mina vänner kallar mig Isac.http://www.blogger.com/img/blank.gif
Låt som när du är ledsen sörjer till? Tankar på nattgammal is av Euskefeurat. Eller Du som hater gud av Satyricon.
Beroende av: Kaffe, fishermans friend, katter.
Vad tror folk om dig? Att jag är smart.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är en trevlig prick.
Hur imponerar man på dig? Gör nått jag inte kan!
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jo.

Var bor du? Grubbe, Umeå, Västerbotten, Sverige.
Trivs du där? Mycket.
Har du haft sex idag: Hur så? Vem har intresse av att veta det? Det är en privatsak. Huvva, sex och snusk och trollporr vart man än vänder sig.
Hur svarar du i mobilen: Jeehello?
Vem ringde du senast?: Kommunal
Brukar du komma i tid: Till vad? Brukar komma prick i tid. Eller lite före, eller efter. En trollkarl kommer alltid fram precis när han tänkt sig.
Hur känner du dig nu: Het! (äter thaichilisås)

Vanligahttp://www.blogger.com/img/blank.gifste färg på dina kläder: Svart/blått. Som en orolig himmel över kvarken. Summa sumarum, här har du en liten sjöbuse (jaja).
Vad tycker du om fötter: Ooohh, jaaa.. :)
Vad saknhttp://www.blogger.com/img/blank.gifar du: 20% arbete.
Hade du en bra kväll igår: Jorå, städade och tvättade, så nu är det fint hemma.
Favorit dryck på morgonen: Smoothie, dryck och frukost i ett!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt midnatt.
Är du blyg?: Näppeligen.
Sysslar du med någon idrott: Som åskådare, ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jodå.
Har du spytt offentligt: Eh, jo.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag säger så här. Vad tror du?
Är du nöjd med ditt liv: JA!
Är du bortskämd:
Vad gör du i morgon: Jobbar.
Vad är det värsta du vet?: Djurplågeri.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jajemän!
Vad är det finaste du fått?: Min flickvän och mina katter.
En speciell dag du minns: Har tyvärr inget minne.
Du samlar på: Böcker, serietidningar.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
När grät http://www.blogger.com/img/blank.gifdu senast: Minns inte riktigt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Plugga, köpa böcker.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Jo, nångång kanske.
Är du musikalisk?: Inte för fem öre, kan inte ens nynna.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, öl, juice.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, inte med varandra.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Neej.
Biter du på naglarna: Ja.

Inga kommentarer: