måndag 16 augusti 2010

En award!

Tackar så mycket skrytmorsan!


- Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
- Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Ehm, tror inte jag har sju bloggsystrar/bröder som läser min blogg. Men jag ger en award till "Mamma till Emma".
(Dessutom tror jag inte att det finns sju intressanta fakta om mig)

1. Är rätt så duktig på historia. Kan med några öl i kroppen dra 1914 - 1945 utan att missa något viktigt.

2. Är ohänt. Dvs inte höger/vänsterhänt eller dubbelhänt. Både händerna känns fel.

3. Är vegetarian av etiska själ. Äter inget jag inte skulle kunna ha ihjäl själv. Och jag dödar INTE en liten get för att få kebab.

4. Kunde vid 11 års ålder alla länder och huvudstäder. Klarar kanske 95% idag.

5. Ni minns JAS-krachen i Stockholm på 90-talet? Jag var där, såg allt!

6. Fick frisedel från värnplikten pga "missbildning".

7. Samlar på spel, böcker, katter och gröna lampor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Apropå punkt 3: Ett gott skäl. Kötthanteringsindustrin är grotesk.

Apropå punkt 4: Ungefär som jag då :)

Annars är det väl läge att byta ut underrubriken för loggen nu, väl?!

/ el f