fredag 20 november 2009

Wishmaster

Ja jag vet, man skall akta sig för vad man önskar. Skrev i måndags att jag ville att min förkylning skulle bryta ut. Och det gjorde den. Hög hög hög feber, vet inte hur hög eftersom jag inte hade någon termometer. Kände på måndagskvällen att det inte barkade åt rätt håll, så jag for iväg med städscheman och nycklar till mina kollegor. Jag var på affärn och köpte soppa och juice. Tog två alvedon och kröp ned i sängen. Och där blev jag liggande. Tack så mycket för alla snälla mammor som kommer med medicin och bullar! Tur i oturen var att B också var sjuk, så vi kunde vara eländiga ihop.

Vaknade till liv igår, mådde hyffsat och hade inte så hög feber. Har legat i sängen och sett på tv-serier med B. Detta sängliggande i fyra dagar har dock gett mig en förfärlig ryggvärk. Ack ve ack ve. Aldrig är det då bra.

Glöm inte att gå in på http://www.raddajulen.nu och rösta!


Ett friskare och trevligare inlägg kommer på måndag.

1 kommentar:

Sara sa...

Ja Fy vad det var synd om er. Huvva usch, Tur att det gick över :) Ses på onsdag!