söndag 30 maj 2010

Latsöndag

Bettina sover och jag slösurfar runt med iphonen. Ute regnar det och katterna ligger sömnigt utslänga runt om i sovrummet.

En perfekt söndag alltså, har inte tänkt göra något alls. Förutom att ringa och gratta mammorna på morsdag naturligtvis.

Igår blev det blött, sent och roligt, någonting jag får sota för idag. Straight edge planerna kanske inte var så tokiga när allt kommer omkring.







Två bilder från den trevliga gårdagen. Jag med en öl, samt Bettina med en Fredrik.

Ja på tal om sxe så har jag inte ätit kött på fem dagar nu, känns helt rätt. Jag äter inte mina vänner. Däremot äter jag gärna haloumi.

Till veckan ska jag vara städare i 28 timmar och bibliotekarie i 18. Det tar sig.

Till sist kan jag berätta att Millwall fc gått upp till The Championship (division 2) efter fyra år i mörkret.




Inga kommentarer: