fredag 5 juni 2009

Era jävla idioter!!!!

Marcus Birro ska stänga ned sin blogg efter att ha blivit utsatt för hatkampanj efter hatkampanj. Det är så in i helvete tragiskt att en så bra författare och person blir så utsatt, har folk verkligen inte något bättre för sig? Jag har följt Birros blogg, och tyckt att den är underbar, han skriver fantastiskt bra, han är ett föredömme och det närmsta en förebild jag kan komma. Och så händer det här, och inte kan jag meddela honom på något sätt. Fy fan för er alla hatare, hur fan kan ni hålla på så här, jag blir så in i helvete förbannad att det fan inte finns. Fy fan för er! GAAARGH!! Satans idioter, hoppas ni råkar ut för samma hat någon gång!

Snälla Marcus Birro, googla dig själv och hanmna här och förstå att alla inte är idioter, de flesta, den tysta majoriteten har inget alls emot dig. Kom tillbaka!

Fy fan för er.

Fy fan för er.

Fy fan för er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du fick ett besök på din blogg av mig tack vare den härliga ironin i inlägget.

Wise sa...

Mm, jätteroligt.