torsdag 18 juni 2009

En djurisk onsdag

Full fart igår. Lämnade hemmet vid 06:40, var hemma en timme på eftermiddagen och sedan hemma igen vid 22:30, puh.

Nåväl, eftermiddagen började med ett besök på Subway och en Italian Spice macka, mycket god. Vi åkte till parken bakom sjukhuset och käkade. Efteråt så satte vi oss och började mata änder och måsar. Pensionärsnöje kanske, men väldigt trevligt. En liten fräck and-dam bet mig i fingret när jag inte var snabb nog.

Vi åkte vidare till strömpilen där kaffe latte dracks och sedan startade en shopping utan dess like. Jag fyndade ett par J Lindeberg jeans för halva priset, tack och bock. Kontokortet glödde och jag fick mig kalsonger och Bettina bälten, smycken och koftor. Slog till på en oxfilé och varm korv. Ja herregud..

Circus maximum har varit i stan, och på sandåkern stod deras djur. Kameler, dromedarer...

Måste bryta här, ni får veta mer sedan

Inga kommentarer: