tisdag 6 april 2010

Tillbaka i selen

Ja då var semestern slut för denna gång och städningen är i full gång. Det var grymt trevligt att vara i fjällen och jag hade mycket trevligt sällskap. Det jag är mest nöjd med och stolt över är min framfart i skidbacken, kanske dags att skaffa egen utrustning? Solbrända blev vi också, kanske vissa mer än andra?




Men det är skönt att vara hemma, speciellt att träffa katterna igen! Dom hade haft det mycket bra hos farsan, även om Wilma mest suttit bakom några pärmar. Inatt låg alla kissar i sängen med mig. Nice!

Även lite skönt att vara tillbaka på jobbet, gillar rutinerna. Lite dum är jag nog. Tråkigt nog fick jag höra att personalchefen här ute på ön, hon jag har mest med att göra fått hjärnblödning under påsken, hoppas det går bra.

Ikväll blir det bibblan igen, och idag får man betalt också, sånt gillas. Vore skoj om någon bloggläsare kunde masa sig ut till Vännäs nån kväll jag jobbar, kan lova att ni får låna en bok gratis i så fall :)

Avslutar med några misc fjällen bilder.













Inga kommentarer: