torsdag 20 augusti 2009

Veckans luncher

Jag har varit dålig med att uppdatera min mest älskade serie här på bloggen, nämnligen dagens lunch. Beror på att det är enormt komplicerat att förflytta min kamera. I måndags tog jag ned datorväskan från ett skåp. På tisdagen fick jag fram kameran ur nämna väska och la den på vardagsrummssoffan. Igår förflyttade jag kameran lite närmare ytterdörren. På måndag räknar jag med att ha fått kameran till jobbet.

Så länge så får ni njuta av en illustration av matglädjen.



Måndag: Cous-coussallad med falafel
Tisdag: Korv och potatismos
Onsdag: Greksallad
Torsdag: Cous-coussallad med kyckling

Vän av ordning kan fråga sig vart ärtsoppan är. Lugn bara lugn, jag har fortfarande på mig spenderbyxorna från semestern, men dom ska nog tvättas snart.

2 kommentarer:

Bettina sa...

Hahaha, underbara bilder!!

Sara sa...

Vackra bilder! Du, precis som jag är en riktig matbloggare (?). Behåll spenderbyxorna på tycker jag :)