måndag 17 augusti 2009

Tillbaka...

Jaha, -poff- bara så där tog semestern slut och jag är tillbaka i den värld där saker som jobb, internet och bloggar existerar. Känns ganska soft, har inte en aning om vad jag skall göra idag, men det får väl visa sig eftersom.

Semestern var dock lång och skön, ingen skugga skall falla över den. Vi inledde starkt med att lasta bilen full med katter och skräp och kuskade norrland runt i två veckor. Det blev Junsele djurpark, Östersund och en kort sväng till Sundsvall. Väldans trevligt men när vi kom hem insåg vi att borta är bra men hemma bäst. Alla andra planer avbokades och vi njöt i två veckor hemma, då vi bara sov, softade, tittade på Angel och brännde pengarna vi sparat till de avbokade resorna.

Först köpte vi tonvis med seriealbum, Foxtrot, Zits, Rocky med mera, många tusenlappar men även många timmars läsning. Efter det började vi hänga ohälsosamt mycket på Mediamarkt, totalt vansinne. Kan avslöja så mycket som att det inte råder brist på laptops för tillfället. Jag har även fått mig ett par nya hörlurar, äntligen!

Jag får försöka pysta ut lite semesteranekdoter eftersom, blir så jädra mycket att skriva allt på en gång.

Min stora lillasyster har gett sig ut i bloggvärlden, skrytmorsan kallar hon sig för. Hur kul som helst, och om allt fungerar som det skall så finns en länk till höger om bloggen.

Nu måste jag nog hitta på något arbetsrelaterat att pyssla med. Over and out.

Inga kommentarer: