torsdag 9 september 2010

I väntans tider

Har hastigt och lustigt blivit skribent åt Millwall Sweden på svenskafans.com. Hur en person som stavar som ett stolpskott kan ta på sig en sån uppgift är en gåta. Tur jag har Bettina som korr-läser åt mig.

Har hur som helst totat ihop tre artiklar som bara ligger och väntar. Väntar för att centralredaktionen på svenska fans jobbar ungefär lika snabbt som kopiatorsteknikerna på Liljaskolan. Hur lång tid kan det ta att fixa ett login och lösen?

Ska även blogga åt SkolbibliotekarieINorr nästa vecka, slänger väl upp en länk sen.

För er som undrar, för tre veckor sedan skulle jag få en ny kopiator inom en vecka.

1 kommentar:

Björne, Fd Ambulerande fläkttekniker sa...

Men jag tror att kopiatorsteknikerna har rätt så mycket att göra i år då jag förutspår att kopiatorn blir årets julklapp.