måndag 29 mars 2010

Svek

Ja jag vet, jag har svikit er mina kära läsare. Jag borde veta bättre än att dra igång projekt jag vet att jag inte kommer att hinna med. Lyssnade på INC och Lost Patrol iaf. INC var riktigt illa, kan inte fatta att Rick Rubin varit inblandad i den röran. Lost Patrol var bättre, P3-pop när den är som mest P3-poppig.

Jag har helt enkelt haft för mycket att göra, hinn int blogga. Typ vad jag gjort typ idag:
* Städat ur bilen
* Slängt tre omgångar pappersinsamling
* Varit på bolaget och storhandlat
* Käkat på stan
* Handlat
* Kört till Tavelsjö och där skottat snö
* Tränat en sväng
* Planerat fjällenresan
* Börjat packa till den samma
* Busat med katterna
* Läst bloggar
Samt
* Arbetat en full arbetsdag.

Hinner som sagt inte riktigt med vad jag tar för mig.


1 kommentar:

Anonym sa...

The (International) Noise Conspiracy har faktiskt några bra låtar. "Impostor costume" och "Baby doll" är de jag kommer på nu. Men, inte är de direkt favoriter utan att jag för den delen tycker de är dåliga...

/ el f