måndag 1 mars 2010

Sjuk


Ligger här i min sjuksäng och lider av förkylning. Tycker verkligen inte om att vara sjuk, hade mycket hellre varit frisk och på jobbet.

Nå, man får väl göra det bästa av saken. Har spelat gamla klassikern settlers på iphonen, kul, men hade man inte mer ansvar förut? Det kanske kommer eftersom.

Har läst lite bloggar, bland annat en härifrån Umeå som jag naturligtvis inte kommer ihåg vad den heter. Hursomhelst finns det en hel del recensioner där och jag ska under den närmsta tiden lyssna på inte mindre än 4 skivor som verkar bra. Kan bli recensioner även från mig, håll i hatten!

OS är slut. Sorgligt men nödvändigt. Är mycket nöjd med Sveriges insatser, men en jättesatsning till nästa olympiad skulle vara på som plats. Bästa medaljen? Staffetguldet, tätt följt av Ferrys guld.

För övrigt sitter jag och väntar på tre skivsläpp, Amy macdonalds nya, Sabatons nya och Dropkick Murphys liveplatta. Tre skivor jag faktiskt ska betala för, ärligheten själv, hä ä jag de!

Ska börja satsa inför Vasaloppet 2014, önska mig lycka till ;)

Inga kommentarer: