torsdag 3 september 2009

Världens sämsta bloggare har en rakstuga

Huvva, jag ser att jag inte har bloggat något sedan förra veckan. Skandal, jag har ju en hel IKEA-resa att berätta om, och om vårat numera tillfixade bibliotek, och om Parma och om att jag snart kommer att finnas på ett bibliotek inte nära dig.

Jag har helt enkelt jobbat hela tiden, finns ingen tid att ta en paus, och hemma är jag så slut att jag inte orkar tänka. Hade ett möte med min chef igår, det visade sig att jag för tillfället jobbar 9.5 timmar på 8 timmar, inte undra på att det känns lite stressigt. Nåväl, jag bjuder på lite rakstuge-bilder.





2 kommentarer:

Bettina sa...

Ooooh, 2:an är ju skitsnygg! Du får köra en favorit i repris nån dag framöver, tack :D

GalaXyBloggen sa...

http://romeon.net/2009/09/01/djavla-tandlakare/

Amstör.. kolla in den här killen.

/Mats