onsdag 15 april 2009

Nja..

Det här låter ju jäkligt otroligt, håller med biologen. Såg samma sak på englishrussia.com idag och där är det nog som ni alla vet inte alltid allt som är sant. Kass röntgenbild också, dom borde ha tagit en lite bättre när de började inse att det var något galet.

Granen


Artyom Sidorkin


En viss Ingegerd träder idag fram i aftonbladet och berättar om sin gran i lungan. Denna gran (eller kvist) hade hon andats in av misstag under lek. Aftonbladet säger "att det är samma sak". Nej. Ingegerds gran växte inte inte fram i lungan från ett frö, och jag tvivlar på att den levde. Jag är ingen biolog eller läkare, min visst finns det andra sätt än att växa för att hålla en gran grön?

1 kommentar:

Ekke sa...

Tydligen behöver växterna inte ljus i Ryssland för att växa. Förövrigt ser jag ingen rot på den bilden jag har hittat med "granen".

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1169861/Shocked-Russian-surgeons-open-man-thought-tumour--FIR-TREE-inside-lung.html